Troldehulen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her aftaler vi stort og småt med MMO's og RPG's
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ESO Guides & Tips

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Saxxo
Trold
Trold
Saxxo


Antal indlæg : 318
Join date : 19/08/09

ESO Guides & Tips Empty
IndlægEmne: ESO Guides & Tips   ESO Guides & Tips EmptyMan Maj 26, 2014 9:41 am

Halløjsa

Jeg faldt lige over disse 2 Youtube videos der giver lidt tricks til at forbedre ens konkurrence evne.

Rimelig basic men ok tips til PvP. Specielt det med block vs dogde. Noget jeg også selv var skyldig i. Altså at dodge i stedet for at blocke.


Næste er rent guld. Noget der gør dig adskillige % mere effektiv. Nemlig animation cancelling:


Jeg havde selv fundet det efter at have fået en skill der recharger mana og stamina med alm attacks (Siphoning strikes) så spammede dem med left click konstant og så smed en skill ind en gang i mellem. Og vupti tæved pludselig alle mobs i pve med hånden på ryggen plus var konstant full i stam og magicka.
Nok nemmest med ranged attacks staff/ bow men melee virker også.



Tilbage til toppen Go down
Grum
Tissetrold
Tissetrold
Grum


Antal indlæg : 449
Join date : 18/08/09

ESO Guides & Tips Empty
IndlægEmne: Sv: ESO Guides & Tips   ESO Guides & Tips EmptyTirs Maj 27, 2014 7:49 pm

Er der en færdighed/våben du gerne vil have xp i , så have en hotbar med det samt våbnet i hånden når du aflevere/slutter quests. Dette giver xp til dette våben og færdigheder.
sørg evt for at have en våben af denne type med xp bonus til træning (kan købes i fighters guild). dette er den nemeste måde at lave xp til nye skills når man er lidt op i level. Husk at fylde hotbaren ud!

Grum
Tilbage til toppen Go down
 
ESO Guides & Tips
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Troldehulen :: The Elder Scrolls Online-
Gå til: